Debat
Fredag den 13. juni 2025
Vi ser nærmere på livstilsvaner og trends blandt forbrugere i forhold til nye cirkulære materialer
Mere om
For at mindske belastningen på vores planet og tage vare på knappe ressourcer, kræver fremtiden gennembrud inden for cirkularitet. Hvad gør førende brands, og hvordan reagerer forbrugerne på nye materialer i forhold til konventionelle valg? I en spændende debat vil panelet diskutere det kulturelle skifte mod fremtidens cirkulære materialer. Emnerne vil omfatte, hvordan forbrugerne opfatter værdi, alternative materialers rolle og balancen mellem bæredygtighed og traditioner. Vi ser nærmere på livsstilsvaner og trends blandt forbrugere, og hvordan globale brands som verdens største smykkefirma, Pandora, sætter nye standarder.
Deltagere
Katherine Richardson, Rådsmedlem i Klimarådet og Professor, Sektion for Biodiversitet, Københavns Universitet
ModeratorMads Twomey-Madsen, SVP Communication and Sustainability, Pandora
Julia Lahme, Forfatter, foredragsholder og kommunikationsrådgiver, Lahme Kommunikation
Arrangører
Pandora
Detaljer
Tema
Klima, miljø, natur og energi
Sekundært Tema
Vækst, erhverv og beskæftigelse
Hjemmeside
https://www.pandora.net