Debat
Torsdag den 12. juni 2025
Kundeadfærden i detailhandlen bliver grovere og grovere, men hvordan vender vi udviklingen positivt?
Mere om
Tonen bliver grovere, adfærden bliver dårligere og utrygheden stiger for de butiksansatte i detailhandlen. I dag er verbale overfusninger fra kunder helt almindeligt, og 80 pct. af de butiksansatte har oplevet negative kundehenvendelser inden for det seneste år. Men hvad gør det ved de ansatte, og hvordan styrker vi trygheden for dem, som bare prøver at passe deres job? Kom og vær med når branchen og eksperter tager temperaturen på udviklingen i kundekulturen, og debatterer hvilke redskaber der kan – eller bør – tages i brug for at styrke trygheden og vende udviklingen. Panelet skal blandt andet diskutere brugen af lydoptagelser i butikker – styrker det trygheden, og er det overhovedet nødvendigt?
Deltagere
Mette Høgh, Formand, HK Handel
Henrik Sedenmark, Fagchef for betalinger og detailhandelssikkerhed, Dansk Erhverv
Claus Bøgelund Nielsen, Vicedirektør, De Samvirkende Købmænd, DSK
Marion Grønbæk Weis, HR-direktør, Circle K
Tobias Simonsen, Ungeminister, Coop
Arrangører
Circle K Danmark
Lokation
H8 - Dansk Crowdfunding Forening
Detaljer
Tema
Vækst, erhverv og beskæftigelse
Sekundært Tema
Sundhed, omsorg og forebyggelse
Hjemmeside
https://www.circlek.dk/