Sig mig, kan du ikke regne? Idiot!

Debat

KL.-
|

Torsdag den 12. juni 2025

Kundeadfærden i detailhandlen bliver grovere og grovere, men hvordan vender vi udviklingen positivt?

Mere om

Tonen bliver grovere, adfærden bliver dårligere og utrygheden stiger for de butiksansatte i detailhandlen. I dag er verbale overfusninger fra kunder helt almindeligt, og 80 pct. af de butiksansatte har oplevet negative kundehenvendelser inden for det seneste år. Men hvad gør det ved de ansatte, og hvordan styrker vi trygheden for dem, som bare prøver at passe deres job? Kom og vær med når branchen og eksperter tager temperaturen på udviklingen i kundekulturen, og debatterer hvilke redskaber der kan – eller bør – tages i brug for at styrke trygheden og vende udviklingen. Panelet skal blandt andet diskutere brugen af lydoptagelser i butikker – styrker det trygheden, og er det overhovedet nødvendigt?

Deltagere

Mette Høgh, Formand, HK Handel

Henrik Sedenmark, Fagchef for betalinger og detailhandelssikkerhed, Dansk Erhverv

Claus Bøgelund Nielsen, Vicedirektør, De Samvirkende Købmænd, DSK

Marion Grønbæk Weis, HR-direktør, Circle K

Tobias Simonsen, Ungeminister, Coop

Arrangører

Circle K Danmark

Lokation

H8 - Dansk Crowdfunding Forening

Detaljer

Sprog
Dansk
Underholdning
Nej
Livestream
Nej
Tegnsprogtolkes
Nej
Teleslynge
Nej
Kørestolstilgængelig
Nej

Tema

Vækst, erhverv og beskæftigelse

Sekundært Tema

Sundhed, omsorg og forebyggelse