Foredrag/tale
Fredag den 13. juni 2025
Det er ikke altid let at elske kunder – Få hjælp til at håndtere kundekonflikter
Mere om
Kunder, der råber, presser eller overskrider grænser, hvad enten det foregår i det fysiske møde, i telefonsamtaler eller på mail, er desværre en del af hverdagen for mange i servicebranchen. Center for Konfliktløsning stiller skarpt på, hvordan vi bedst forstår, forebygger og håndterer kundekonflikter og sætter fokus på forebyggende strategier, der hjælper ansatte og ledere med at bevare roen og håndtere svære situationer. Med udgangspunkt i dialog, samarbejde og professionelle redskaber fra kampagnen ’Få hjælp til at håndtere kundekonflikter’, som er udarbejdet af Branchefællesskaberne for arbejdsmiljø (BFA) i samarbejde med Center for Konfliktløsning, giver oplægget viden og inspiration til ledere, ansatte og andre med interesse for psykisk arbejdsmiljø i mødet med kunder.
Deltagere
Trine Sick, Moderator, Trine Sick Kommunikation
ModeratorJesper Bastholm Munk, Konfliktmægler, Center for konfliktløsning
Arrangører
BFA Handel, Finans og Kontor
Lokation
G17 - Arbejdsmijløloungen
Detaljer
Tema
Sundhed, omsorg og forebyggelse
Sekundært Tema
Vækst, erhverv og beskæftigelse
Hjemmeside
https://bfahandelfinanskontor.dk/