Få hjælp til at håndtere kundekonflikter

Foredrag/tale

KL.-
|

Fredag den 13. juni 2025

Det er ikke altid let at elske kunder – Få hjælp til at håndtere kundekonflikter

Mere om

Kunder, der råber, presser eller overskrider grænser, hvad enten det foregår i det fysiske møde, i telefonsamtaler eller på mail, er desværre en del af hverdagen for mange i servicebranchen. Center for Konfliktløsning stiller skarpt på, hvordan vi bedst forstår, forebygger og håndterer kundekonflikter og sætter fokus på forebyggende strategier, der hjælper ansatte og ledere med at bevare roen og håndtere svære situationer. Med udgangspunkt i dialog, samarbejde og professionelle redskaber fra kampagnen ’Få hjælp til at håndtere kundekonflikter’, som er udarbejdet af Branchefællesskaberne for arbejdsmiljø (BFA) i samarbejde med Center for Konfliktløsning, giver oplægget viden og inspiration til ledere, ansatte og andre med interesse for psykisk arbejdsmiljø i mødet med kunder.

Deltagere

Trine Sick, Moderator, Trine Sick Kommunikation

Moderator

Jesper Bastholm Munk, Konfliktmægler, Center for konfliktløsning

Arrangører

BFA Handel, Finans og Kontor

Detaljer

Sprog
Dansk
Underholdning
Nej
Livestream
Nej
Tegnsprogtolkes
Nej
Teleslynge
Nej
Kørestolstilgængelig
Ja

Tema

Sundhed, omsorg og forebyggelse

Sekundært Tema

Vækst, erhverv og beskæftigelse