Bisserwisserne - sundhedspolitisk fredagsbar

Debat

KL.-
|

Fredag den 12. juni 2026

Bisserwisserne er Folkemødets fredagsbar med fokus på kampen om dansk sundhedspolitik.

Mere om

“Bisserwisserne” er den sundhedspolitiske fredagsbar på Folkemødet, hvor analytikere, eksperter og politiske klogeåger går helt tæt på sundhedspolitikken i Danmark. 2026 har været præget af internationale kriser, sikkerhedspolitik og massive investeringer i forsvar. Mens blikket er rettet mod verden omkring os, melder spørgsmålet sig: Hvad sker der med sundhedspolitikken herhjemme? Hvilke reformer, konflikter og prioriteringer er på vej – og hvad risikerer at drukne? I fredagsbaren tages temperaturen på den aktuelle sundhedspolitiske dagsorden. Hvad fylder på Christiansborg netop nu? Hvilke emner har momentum? Hvor er fronterne trukket op? Og hvilke sager ulmer lige under overfladen? Forvent skarpe analyser, politiske stikpiller og et kig ind i det sundhedspolitiske maskinrum, når Bisserwisserne vender tidens vigtigste sundhedspolitiske historier og de næste store slagsmål.

Deltagere

KĂĄre Quist, Moderator, Moderator

Moderator

Søren Brostrøm, Seniorrådgiver, WHO

Søs Marie Serup, Politisk kommentator, TV 2

Lasse Lange, Redaktør, Sundhedsmonitor

Anni Rønmann, Tandlæge, hovedbestyrelsesmedlem, Tandlægeforeningen

Arrangører

Tandlægeforeningen

Detaljer

Sprog
Dansk
Underholdning
Nej
Livestream
Nej
Tegnsprogtolkes
Nej
Teleslynge
Nej
Kørestolstilgængelig
Ja

Tema

Sundhed, omsorg og forebyggelse